poniedziałek, 11 stycznia 2016

Noworoczne postanowienia

Witamy w Nowym Roku !!!

 Dla niektórych z Was długo oczekiwany, zapowiadany przed świętami post! Związany on będzie z noworocznymi postanowieniami, sprawami odkładanymi "na potem" i nowymi wyzwaniami.
Lata od 2013 do teraz były wyłącznie poświęcone dzieciom, ciążom, porodom, wychowaniu i tego typu zmaganiom. Jeszcze przed sylwestrem w mojej podświadomości pojawił się głos sprzeciwu, który powiedział: "STOP!". Jako że witamy nowy rok, dla mnie też musi wydarzyć się coś nowego. Rok 2016 ogłaszam swoim rokiem! Zamierzam wypełnić choć część postanowień, które poniżej wypunktuję, skupić się bardziej na sobie, swoich potrzebach i samozadowoleniu. Nie mylić z pozostawienim dzieci u nianii i spedzeniu tygodnia w Spa:) Chodzi po prostu o lepsze gospodarowanie czasem.
Jeszcze przed świętami grzebałam w sieci poszukując ćwiczeń na mięśnie brzucha. Myślałam o poczciwej A6W, ponieważ "dawno" temu zaczynałam i nie kończyłam, ale z tego co pamiętam specjalnie mnie ten zestaw nie kręcił:) Okazało się, że np. Sklep Play oferuje mnóstwo aplikacji z ćwiczeniami! Do czego zmierzam. Otóż wybrałam jedną z nich (bezpłatną a wysoko ocenianą) i chcę ją dla siebie i dla Was przetestować. Apka daje codziennie nowy zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha, nie trzeba wykonywać wszystkich, zachęca do aktywności i może być całkiem fajna.
Żeby było jasne nie mówimy tutaj o odchudzaniu tylko zrobieniu "6-paka". Zawsze mi się to marzył, ale brakło wytrwałości i motywacji. Paradoksalnie dopiero po dwóch ciążach na moim brzuchu nie ma prawie tłuszczu więc powstające mięśnie w końcu będą widoczne. 
Poniżej zamieszczam zdjęcie - stan na dziś dzień oraz nazwę aplikacji z której będę od jutra będę korzystać.





















Co 2 tygodnie będę wklejać powstałe efekty. Chętne mamy i nie - mamy przyłączajcie się do challenge'u! Na razie próba trzech miesięcy, myślę że jest to wystarczający okres pozwalający ocenić czy apka działa, podoba się itp.

Daily ABS Workout


Teraz lista noworocznych postanowień, którą zatytułować można jednym słowem:  

IMPROVEMENT!

1. Do lata zrobić six pack na brzuchu
2. Do marca odstawić Kacerka od cyca
3. Zadbać o siebie tj.
a) Lepiej się odżywiać (więcej białka, mniej cukru, pić 4 szklanki wody )
b)Poprawić kondycję  włosów, skóry i paznokci (nakładać balsam, odżywki i choć raz w tyg pomalować paznokcie)
4. Zadbać o rozwój umysłowy/ zawodowy (częściowo wykonano - zaczęłam kurs)
Póki co zagadnienia obszerne:) A wzięły się po krytycznej ocenie bieżącej sytuacji. W tym roku kończę 28 lat a czuję się jak bym miała 50! Wszystko boli, prztyka, skóra sucha i rozwleczona, sińce pod oczami i wiele, wiele innych... Dobrze że jest jeszcze make  up!

A z nowym rokiem są już pozytywy:

Kacper zaczyna chodzić, sam zrobi kilka kroków a także woła "mama!":)
Oliwia wybrała się ze mną do fryzjera, a dziś baluje w stroju hawajskim na przedszkolnym balu przebierańców!

POZDRO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz